Návody a tipy / 23.11.2017

Ste podnikateľ a máte svoju webstránku ? Tak zo zákona ste na nej povinný uvádzať niektoré údaje. V opačnom prípade sa vystavujete pokute od obchodnej inšpekcie. Pokiaľ na stránke prevádzkujete aj internetový obchod - eshop, tak máte ešte viac povinností ako na obyčajnej firemnej stránke. Aké údaje musíte povinne uvádzať na webstránke, aby ste sa vyhli pokute, sa dočítate v našom článku.   Aké údaje musia byť zo zákona zverejnené na firemnej stránke ?   Mnohí podnikatelia vôbec netušia, že na svojej firemnej webstránke (ale aj na všetkých ostatných obchodných dokumentoch) majú povinnosť zverejňovať údaje, ktoré vyplývajú z Obchodného zákonníka a vystavujú sa tak pokute...

Návody a tipy, Webové stránky / 13.07.2017

  Google pred nedávnom predstavil svoj nový, vylepšený nástroj na testovanie rýchlosti stránky. Povie vám ako rýchlo sa vaša stránka načítala, koľko ľudí približne vašu stránku kvôli tomu predčasne opúšťa a tiež akú máte pozíciu medzi inými stránkami z vášho odvetvia.     Krok 1.: Choďte na testmysite.withgoogle.com       Krok 2.: Vložte adresu stránky, ktorú chcete testovať. Google následne otestuje čas načítania, preskúma váš kód, skúsi či je stránka responzívna a porovná ju s ostatnými.       Krok 3.: Pozrite si výsledky čas načítania percento návštevníkov, ktoré opustí vašu stránku kvôli dobe načítania     Porovnanie vašej stránky s inými v rovnakom odvetví (napr. obchod, automobily, atď.). Ak ste v červenej oblasti vaša stránka...

E-maily, Návody a tipy / 13.06.2017

  Rozhodli sme sa vrátiť niečo komunite a dať zdrojový kód nášho emailového podpisu zadarmo na stiahnutie.   POSTUP INŠTALÁCIE: Vymeňte texty a údaje za svoje vlastné Vymeňte obrázky za svoje vlastné. Všetky obrázky vrátane ikoniek musia byť nahrané a linkované z internetu, inak nebudú fungovať. Skopírujte HTML alebo nastavte emailový podpis linkom na index-variant-x.html z vášho počítača (alebo internetu).   [button size='medium' style='' text='Stiahnite si .zip' icon='' icon_color='' link='https://www.lemonlion.sk/wp-content/uploads/2017/06/signature-www.zip' target='_blank' color='' hover_color='white' border_color='' hover_border_color='' background_color='' hover_background_color='' font_style='' font_weight='' text_align='' margin=''] Alternatívny link   [message type='normal' icon='' icon_color='' icon_size='fa-lg' icon_background_color='' custom_icon='' background_color='#ffffff' border_color='#000000' close_button_color='#000000'] Ak si profesionálny e-mailový podpis neviete vytvoriť sám, môžete si ho dať vytvoriť tu: [button size='medium'...

Branding, E-maily / 08.03.2017

Často komunikujem s klientmi emailom, preto vidím veľa emailových podpisov. Nie každý dosahuje úroveň, akú by si moderná firma zaslúžila. Niektoré sú výrazne zlé. Je to ako keď na vás niekto zanechá veľmi negatívny prvý dojem pri prvom osobnom kontakte. Neprídete na obchodné stretnutie v tričku od oleja, všakže? Tak isto by ste nemali zanedbať váš emailový podpis. Emailový podpis je rovnako dôležitý ako iné časti vašej značky. Slúži na rýchlu orientáciu klienta o tom kto ste, akú firmu zastupujete, aké je vaše postavenie, vaše telefónne číslo, prípadne ako vyzeráte. Taktiež pomáha identifikovať, s kým ste komunikovali aj po dlhšom čase....

Reklama na internete, Webové stránky / 08.11.2016

Po vytvorení novej webstránky možno zistíte, že ju cez Google nenájdete. Problém spočíva v tom, že Google nejaký čas trvá, kým zistí, že váš web existuje. Toto nie je chyba a dá sa to napraviť. V nasledujúcom článku vám povieme ako.     Chápeme, že neviete, čo všetko treba spraviť preto, aby vás Google vo vyhľadávaní zobrazil. Nemusíte si búchať hlavu o stôl, vieme vám s tým pomôcť. Pozrime si príklad zo života:   Čo treba urobiť aby vaše služby / produkty ľudia cez Google našli?   Predstavte si, že predávate alebo vyrábate napr. vzduchové čistenia. Zákazník, ktorý vás pozná, zadá do vyhľadávača názov vašej firmy. Webovú stránku takto...

Responzívny dizajn, Webové stránky / 12.10.2016

Máte web, ktorý funguje už roky? Tu je niekoľko dobrých dôvodov, prečo by ste si mali ihneď skontrolovať, či je váš web responzívny. Spozornite tiež, ak sa rozhodujete pre novú webstránku. Ukážeme vám prečo je vo vašom záujme uistiť sa, či cenová ponuka zahŕňa aj “responzívny” dizajn.   Nie je to tak dávno, čo vaši zákazníci navštevovali internet iba pomocou stolných počítačov alebo notebookov. Tie časy sú už preč. Návštevníci webstránok používajú nové zariadenia ako mobilné telefóny a tablety, ktoré donedávna také rozšírené neboli. Sú šikovnejší ako kedysi a vyžadujú aj vyššiu úroveň kvality webov. Napríklad pohodlie s akým sa na internetovej stránke...

Vernostný sytém / 05.08.2015

Pozrite sa do peňaženky a zrátajte si, koľko vernostných kartičiek v nej nájdete. Pozrite sa do peňaženky ešte raz a zamyslite sa nad tým, ktorá vernostná kartička vám priniesla najviac zliav alebo výhodných ponúk. Možno to bude len jedna a vy sa rozhodnete ostatné kartičky vyhodiť, alebo ich prestanete používať. Čo keď práve váš vernostný systém pre zákazníka funguje rovnako - je len zbytočnou kartičkou v peňaženke, z ktorej nemá úžitok ani jedna strana ...

Prihláste sa na odber noviniek z blogu