Nastavenie e-mailového podpisu v Mozzila Thunderbird a MS Outlook

Ak máte vytvorený kvalitný emailový podpis a neviete, ako si ho v emailovom kliente zapnúť, tu je pár návodov:

 

V Mozilla Thunderbird

 

Krok 1.

Vytvorte si podpis cez online generátor alebo oň požiadajte firmu, ktorá vám robí branding. Mali by ste dostať súbor s koncovkou .html.

 

Krok 2.

Kliknite pravým tlačidlom myši na názov svojho konta a vyberte Nastavenia.

 

Krok 3.

Vyberte súbor .html, ktorý máte uložený na bezpečnom mieste vo vašom počítači (nie na ploche).

Krok 4.

V možnostiach Písanie a adresovania vyberte môj podpis umiestniť Pod moju odpoveď (nad citovaný text).

 

 

 

V MS Outlook 2007

 

Krok 1.

Pri písaní novej správy kliknite na Podpis a vyberte Podpisy…

 

Krok 2

Vyberte Nový a napíšte meno podpisu. Napíšte svoje meno alebo funkciu.

 

Krok 3

Pomenujte podpis.

 

 

Krok 4

Choďte na C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Signatures

Nájdete tam súbor *váš názov*.html

 

 

Krok 5

Vymažte celý jeho obsah a nahraďte ho vlastným HTML kódom. Ak sme vám podpis robili my, tento kód nájdete v textovom súbore HTML.txt.

 

 

Krok 6

Vypnite a zapnite Outlook a otestujte, či je podpis správny.

 

 

Vyššie uvedené nastavenia vám zaručia, že emailová komunikácia s vašimi korešpondentmi bude vyzerať prehľadne. Na konci emailu je zákazníkov dopyt, nad ním nasleduje vaša odpoveď s vaším pekným, novým emailovým podpisom. Nad tým znova (úplne hore) ďalšia odpoveď od zákazníka.

 

 

Radi vám vytvoríme e-mailový podpis na mieru.

Pozrite sa aké emailové podpisy sme pre klientov vytvorili.

 

 

Podobné články / Similar posts

 

 

O autorovi



Prihláste sa na odber noviniek z blogu