Návody a tipy, Webové stránky / 13.07.2017

  Google pred nedávnom predstavil svoj nový, vylepšený nástroj na testovanie rýchlosti stránky. Povie vám ako rýchlo sa vaša stránka načítala, koľko ľudí približne vašu stránku kvôli tomu predčasne opúšťa a tiež akú máte pozíciu medzi inými stránkami z vášho odvetvia.     Krok 1.: Choďte na testmysite.withgoogle.com       Krok 2.: Vložte adresu stránky, ktorú chcete testovať. Google následne otestuje čas načítania, preskúma váš kód, skúsi či je stránka responzívna a porovná ju s ostatnými.       Krok 3.: Pozrite si výsledky čas načítania percento návštevníkov, ktoré opustí vašu stránku kvôli dobe načítania     Porovnanie vašej stránky s inými v rovnakom odvetví (napr. obchod, automobily, atď.). Ak ste v červenej oblasti vaša stránka...

Responzívny dizajn, Webové stránky / 12.10.2016

Máte web, ktorý funguje už roky? Tu je niekoľko dobrých dôvodov, prečo by ste si mali ihneď skontrolovať, či je váš web responzívny. Spozornite tiež, ak sa rozhodujete pre novú webstránku. Ukážeme vám prečo je vo vašom záujme uistiť sa, či cenová ponuka zahŕňa aj “responzívny” dizajn.   Nie je to tak dávno, čo vaši zákazníci navštevovali internet iba pomocou stolných počítačov alebo notebookov. Tie časy sú už preč. Návštevníci webstránok používajú nové zariadenia ako mobilné telefóny a tablety, ktoré donedávna také rozšírené neboli. Sú šikovnejší ako kedysi a vyžadujú aj vyššiu úroveň kvality webov. Napríklad pohodlie s akým sa na internetovej stránke...

Responzívny dizajn / 26.06.2015

K niektorým z vás sa už dostala správa, že od 21. apríla zmenil Google svoj systém zoraďovania výsledkov pre mobilné zariadenia. Áno, táto informácia je pravdivá, ale týka sa len mobilných zariadení - čiže mobilov a tabletov. Netýka sa desktopových zariadení, teda počítačov alebo notebookov. Ako sa zmena Googlu prejaví? Vyhľadávač Google bude v mobilných zariadeniach zvýhodňovať tie stránky, ktoré majú web optimalizovaný pre mobilné zariadenia. V praxi to bude vyzerať nasledovne: keď ľudia zadajú hľadaný výraz do Google cez mobilné zariadenie a výraz sa bude nachádzať na viacerých webových stránkach, Google posunie dopredu tie weby, ktoré majú obsah prispôsobený pre mobil....