E-maily / 19.12.2017

Tím vyvíjajúci môj obľúbený poštový klient Thunderbird sa osamostatnil od nadácie Mozilla. Nadácia spravuje napríklad známy prehliadač Firefox. To znamená, že odteraz sa tímu Thunderbird musí dariť financie potrebné na vývoj tohto programu vyzbierať každý rok osobne. Nie je to tak, že by ho Mozilla "odpísala". Proces bol plánový ako postupná tranzícia smerom ku samostatnej nadácií spravujúcej tento poštový klient. [Link, ak sa chcete dozvedieť viac] Vďaka dobrovoľným príspevkom všetkých, ktorí tento poštový klient používajú sa bude môcť aj naďalej vyvíjať. Sú to peniaze priamo na vývoj programu, ktorý používate a viete kam idú. Ja som dnes prispel. Lepší poštový klient momentálne...

Branding, E-maily / 08.03.2017

Často komunikujem s klientmi emailom, preto vidím veľa emailových podpisov. Nie každý dosahuje úroveň, akú by si moderná firma zaslúžila. Niektoré sú výrazne zlé. Je to ako keď na vás niekto zanechá veľmi negatívny prvý dojem pri prvom osobnom kontakte. Neprídete na obchodné stretnutie v tričku od oleja, všakže? Tak isto by ste nemali zanedbať váš emailový podpis. Emailový podpis je rovnako dôležitý ako iné časti vašej značky. Slúži na rýchlu orientáciu klienta o tom kto ste, akú firmu zastupujete, aké je vaše postavenie, vaše telefónne číslo, prípadne ako vyzeráte. Taktiež pomáha identifikovať, s kým ste komunikovali aj po dlhšom čase....