Lekárska estetika - Púchov Lekárska estetika - Púchov Chovancova puchov Lekarska estetika leták Ocne centrum chovancova kukatko Lekarska estetika leták
Kategória
Firemná identita, Fotografovanie, Tlačoviny, Webové stránky

 

 

 

MUDr. Ivana Chovancová sa venuje dlhé roky pacientom v očnej ambulancii v Púchove. Medzitým rozšírila svoje pôsobenie v danej oblasti aj o otvorenie ambulancie Kukátka, kde sa venuje tupozrakosti a škuľavosti u detí. Pred 10 rokmi sa rozhodla pomáhať ľuďom aj s omladením tela. Klienti ju kontaktovali zatiaľ len na základe odporúčaní od svojich známych. Ale prečo nerozšíriť svoje pôsobenie, keď je špecialistka v danom odbore? Preto sme pani Chovancovej ponúkli vytvorenie webstránky pre celé portfólio činností.

 

 

Výzva

Najväčšou výzvou v projekte webstránok pre očné centrum, očné kukátko a lekársku estetiku bolo ich spojenie a popritom odlíšenie navzájom.  Čakala nás aj zodpovedná úloha pri vytváraní textov pre lekársku estetiku tak, aby boli pochopiteľné pre všetkých klientov – pre súčasných aj pre potencionálych, ktorí uvažujú o estetickej úprave svojho zovňajšku.

 

 

Naše riešenie

V prvom kroku sme sa museli rozhodnúť ako spropagovať činnosť očnej lekárky spolu s lekárskou estetikou. Voľba padla na rozcestník ocnecentrumpu.sk, kde nájdu klienti všetky služby – očnú ambulanciu,  liečbu tupozrakosti a škuľavosti a tiež lekársku estetiku. Na lekárskej estetike sme spropagovali všetky činnosti, ktoré ponúka MUDr. Ivana Chovancová na omladenie.

 

Rozpísali sme činnosti aj s postupom ošetrenia, aby každý klient vedel, čo ho pri návšteve čaká.  To znamenalo naštudovať si liečbu botoxom, kyselinou hyalurónovou, mezodermálne liftingové nite aj microihličkovanie. Následne sme texty odoslali na kontrolu klientke, ktorá ich schválila. Texty spolu s obrázkami sme umiestnili na stránku a rozložili tak, aby boli pre čitateľa pútavé.  Po internej porade u nás vo firme a následne s klientkou sme umiestnili aj hlavné činnosti do slajdera (striedač noviniek a obrázkov), aby sme zabezpečili čo najmenej preklikávania na stránke.

 

 

Výsledky

  • Prehľadne naplnená webstránka
  • Vysvetlenie jednotlivých procedúr, aby mal zákazník prehľad o čo presne ide a čo získa
  • Každý popis procedúry končí tlačidlom call to action
  • Moderný a pútavý dizajn, ktorý je na mieru pre estetickú medicínu
  • Rýchle preklikanie na mobiloch aj tabletoch
  • Naďalej spolupracujeme pri tvorbe propagačných predmetov