Chcete aby cez Google mapy prišlo viac klientov? Skúste tieto tipy

Virtuálna prehliadka priestorov

Virtuálna prehliadka vašich priestorov urobí veľmi veľký rozdiel v tom ako vaša firma pôsobí na mapách Google a vo výsledkoch vyhľadávania. Ku záznamu v Google Moja firma ju pripojíte vložením do Streetview v Google mapách. Objednať na to treba špeciálne fotografovanie, ktoré vykonáva fotograf s certifikátom Google Partner. Virtuálna prehliadka vašich priestorov robí vašu firmu príťažlivejšiu a potenciálnych klientov láka nazrieť dnu—kliknúť.

Ukážka virtuálnej prehliadky na úrovni

Takto podľa mňa vyzerá virtuálna prehliadka „na úrovni“. Klient Chirdia.sk (prečítajte si celú prípadovú štúdiu).

Fotografie od profesionálneho fotografa

Profesionálne fotografie od profesionálneho fotografa, popri doplnení virtuálnej prehliadky, robia váš profil ešte pútavejší. Profesionálnymi fotografiami dávate najavo, že vám záleží na tom, aby ste vyzerali lepšie ako 90% konkurencie. Fotografie navyše treba pridávať pravidelne. Google takéto profily zvýhodňuje vo vyhľadávaní, zobrazuje ich častejšie—viac sa na ne kliká. Klientom preto odporúčam fotografovanie plánovite opakovať. V pravidelných intervaloch foťte znova vaše priestory, výrobky alebo produkty a najmä členov tímu pri práci alebo pri kontakte so zákazníkmi.

Videá, ktoré rozprávajú váš príbeh

Videá rozprávajúce príbeh vašej firmy sú ultimátnym svätým grálom vášho snaženia. Ukáže prečo je lepšie využívať práve vaše služby alebo produkty a nie tie od konkurencie. Pútavé video v ideálnom prípade dajte nakrútiť profesionálovi. Navyše aj do príspevkov v profile Google Moja firma je už možné vložiť aj video. Vaše príspevky, tie, o ktorých som písal v predchádzajúcom článku, tak budú maximálne lákať ku kliknutiu.

Kam sa pohnúť ďalej, keď máte profil Google Moja firma v dokonalom stave?

Pokračujte on-line kampaňou, to je jednoduchá odpoveď. Profil v Google Moja firma je dôležitá súčasť úspechu on-line kampane v Google Ads. Pre úspešné firmy, alebo e-shopy, je inzerovanie v Google a na Facebooku samozrejmosťou. Docielia ňou to, že informácie o ich výrobkoch a službách sa dostanú k maximálnemu množstvu potenciálnych zákazníkov—tam, kde sa práve nachádzajú. Možno chcete aby medzi takéto firmy patrila aj tá vaša.

Rád vám pomôžem prilákať viac klientov cez Google
Kontakt

 

Podobné články / Similar posts

 

 



Prihláste sa na odber noviniek z blogu