Rebranding firmy Infolab je ukážkový príklad toho, ako dokáže vizuál vplývať na dojem zo spoločnosti. Cesta od Infolab ku Care of Air nebola taká jednoduchá...
Rebranding firmy Infolab je ukážkový príklad toho, ako dokáže vizuál vplývať na dojem zo spoločnosti. Cesta od Infolab ku Care of Air nebola taká jednoduchá...
Súpravy pre používanie značiek sa ku mne dostávajú pôd rôznymi názvami: dizajn manuál, brand guidelines, logo manuál, brand-kit, pravidlá alebo zásady používania značky… Spoločné majú to, že sú často vypracované veľmi povrchne. Ako z hľadiska rozsahu, tak z hľadiska umeleckého spracovania a celkovej originality. Skontrolujte či tá vaša neobsahuje tieto časté chyby....
Rád by som sa podelil o skúsenosti s platformou ISSUU pre distribúciu tlačených materiálov na internete. Je ideálnym a logickým zavŕšením tlače nových firemných materiálov....
Často sa nám stáva, že klienti, ktorých služby sa míňajú pravidelne ako rožky, zabudnú na potrebu spraviť si webovú stránku. ...
Na otázku z nadpisu vám odpoviem v tomto článku, pretože okrem webu alebo Facebook stránky potrebujete aj zopár ďalších vecí, ktoré vám v podnikaní pomôžu. Čítajte ďalej....
Na prvý pohľad sa môže zdať, že vybrať vhodné kľúčové slová nie je žiadna veda. Výber týchto slov však môže skrývať mnohé úskalia....
Reklamná fotografia potrebuje zvyčajne viac voľného priestoru okolo objektu. Každá scéna by mala mať aj variant pre extrémny výrez a fotograf musí mať neustále na pamäti emócie, s ktorými chce marketér ďalej pracovať a prispôsobiť im symboliku. Pár tipov ako postupovať tu....
Všetky čísla, ktoré kampaň dosiahne, treba správe vyhodnotiť. Nemerať znamená v Google reklame vyhadzovať peniaze naslepo preč....
Najčastejšie chyby, ktoré bránia vašej reklame v Google zarábať viac....
Kvôli aktuálnej situácii s vírusovým ochorením ste museli zatvoriť vašu prevádzku pizzerie, kebabu či reštaurácie. Ale tento fakt viete aj bez nás. ...