Lucia je zvyčajne prvá osoba, s ktorou prídete v Lemon Lion do kontaktu. Je account manažérka. To znamená, že má z celej firmy najlepší prehľad o rozpracovaných projektoch a zabezpečuje plynulú komunikáciu medzi klientmi a členmi tímu Lemon Lion.
Počas tvorby nových textov budete aktívne komunikovať najmä s Luciou. Môže sa jednať o texty pre novú alebo redizajnovanú webovú stránku, a tiež reklamné texty pre tlačoviny. Lucia vás prevedie celým procesom.
Lucia sa stará o hladký chod administratívnych činností, ktorými sú registrácia nových domén a účtovníctvo. Rada vám poradí keď budete potrebovať názov pre novú doménu. Vybavíte s ňou všetky úkony spojené s fakturáciou.
Andrej je grafický dizajnér. V Lemon Lion navrhuje najmä vzhľad webových stránok ale nie len ten. Väčšinou je on osoba, s ktorou budete najčastejšie komunikovať počas procesu prípravy vašej novej webovej stránky. Ako front-end programátor zodpovedá za programovanie dizajnu z návrhov vo forme obrázkov do kódu, to znamená vzhľadu webovej stránky. Tiež je osobou, ktorá vás zaškolí do používania vašej novej webovej stránky.
Okrem webových stránok Andrej tvorí aj dizajn pre tlačené materiály ako sú napríklad brožúry, letáky a katalógy. Jeho silnou stránkou je tvorba lôg. Prispieva k tomu aj jeho talent—tradičná kresba. Andrejova práca na vašom logu začína podrobným rozhovorom z ktorého vznikajú unikátne grafické návrhy ceruzkou na papieri, ktoré sú následne premieňané do digitálnej formy.
Jana radí pri výbere vhodného typu facebookovej stránky: pre kamennú predajňu, e-shop alebo pre poskytovanie služieb. Tieto potom vytvára a spravuje. Denne pre ne vymýšľa zaujímavý obsah.
Na Facebooku vytvára a spravuje reklamné kampane s cieľmi ako napríklad: zvýšiť návštevnosť webu, pritiahnuť zákazníkov do predajne, získať nových fanúšikov pre Facebook stránku alebo predať čo najviac produktov—vytvára a spravuje Facebook obchody. Vlastní tiež certifikáty Google partner.
Gabriela sa stará o navrhovanie, prípravu, realizáciu a optimalizáciu vašich reklamných kampaní v systéme Google Ads (predtým Google AdWords). Volí vhodné typy kampaní, pripravuje a analyzuje kľúčové slová, tvorí reklamné texty, a stará sa osprávne zacielenie—aby reklamy videli správni ľudia, vaši potencionálni klienti. Kampane neustále optimalizuje, kontroluje koľko zaznamenali kliknutí, na základe toho stanovuje ceny za klik, sleduje počty objednávok a pozície na ktorých sa reklamy zobrazujú. Skrátka výkonnostný marketing (PPC). Vlastní všetky certifikáty, ktoré Google ponúka.
S Gabrielou sa stretnete aj pri tvorbe vašej značky (brand). Je to jej silná stránka. Tvorba misie, vízie, cieľové skupiny, tvorba vašej marketingovej stratégie. Základy pre túto prácu získala už počas vysokoškolského štúdia.
Kristína píše reklamné texty. Po prvý krát sa s ňou stretnete možno už pri prvom rozhovore pred copywritingom. Bude sa vás pýtať aké služby alebo tovar predávate. Bude vás sprevádzať celým procesom ich tvorby a počas písania s ňou budete najviac v kontakte.
Kristína okrem toho, že napíše obsah pre vašu webovú stránku (alebo aj katalóg či leták), pomôže vám umiestniť nový obsah na web.
Martinovou úlohou je pretaviť nápad alebo atmosféru, ktorú chcú klient s Account Manažérom docieliť, do prvkov efektívnej vizuálnej komunikácie. Zvyčajne to znamená vizualizovanie grafických konceptov pred tým ako vzniknú prvé grafické návrhy. Každý deň komunikuje s členmi tvorivému tímu, ktorí pracujú na vašom projekte a dohliada aby bol úspešne dokončený. Jeho najčastejšou úlohou je docieliť aby bol klientov odkaz konzistentne komunikovaný naprieč všetkými vizuálnymi médiami.