Predaj bytov a pozemkov:
Bývanie FIM
Prípadová štúdia
Predaj bytov
a pozemkov: Bývanie FIM
Prípadová štúdia
Predaj bytov a pozemkov: Bývanie FIM
Prípadová štúdia
Predaj bytov a pozemkov: Bývanie FIM
Prípadová štúdia
Náš dlhoročný klient sa rozhodol v miestnej časti Považskej Bystrice postaviť bytovku. Byty a priľahlé pozemky potreboval predávať čo najskôr. Oslovil nás s týmto projektom. Prečítajte si v prípadovej štúdii ako sme pre developera naštartovali predaj pozemkov a bytov.
Developerské projekty na predaj bytov nie sú ničím zvláštnym a stretávame sa s nimi v praxi často. Zhotoviteľ bytovky alebo majiteľ pozemkov chce prostredníctvom webovej stránky predať nové byty, ktoré často ešte nestoja a k dispozícii sú len ich vizualizácie. Prípadne sa obdobným spôsobom predávajú pozemky, pričom inžinierske siete v lokalite prišli len do prvej fázy príprav. Ako v tomto prípade odprezentovať budúcim majiteľom byty či pozemky zaujímavo a hlavne čo najviac realisticky?
Náš dlhoročný klient sa rozhodol v miestnej časti Považskej Bystrice postaviť bytovku. Byty a priľahlé pozemky potreboval predávať čo najskôr. Oslovil nás s týmto projektom. Prečítajte si v prípadovej štúdii ako sme pre developera naštartovali predaj pozemkov a bytov.
Developerské projekty na predaj bytov nie sú ničím zvláštnym a stretávame sa s nimi v praxi často. Zhotoviteľ bytovky alebo majiteľ pozemkov chce prostredníctvom webovej stránky predať nové byty, ktoré často ešte nestoja a k dispozícii sú len ich vizualizácie. Prípadne sa obdobným spôsobom predávajú pozemky, pričom inžinierske siete v lokalite prišli len do prvej fázy príprav. Ako v tomto prípade odprezentovať budúcim majiteľom byty či pozemky zaujímavo a hlavne čo najviac realisticky?
Náš dlhoročný klient sa rozhodol v miestnej časti Považskej Bystrice postaviť bytovku. Byty a priľahlé pozemky potreboval predávať čo najskôr. Oslovil nás s týmto projektom. Prečítajte si v prípadovej štúdii ako sme pre developera naštartovali predaj pozemkov a bytov. Developerské projekty na predaj bytov nie sú ničím zvláštnym a stretávame sa s nimi v praxi často. Zhotoviteľ bytovky alebo majiteľ pozemkov chce prostredníctvom webovej stránky predať nové byty, ktoré často ešte nestoja a k dispozícii sú len ich vizualizácie. Prípadne sa obdobným spôsobom predávajú pozemky, pričom inžinierske siete v lokalite prišli len do prvej fázy príprav. Ako v tomto prípade odprezentovať budúcim majiteľom byty či pozemky zaujímavo a hlavne čo najviac realisticky?
Náš dlhoročný klient sa rozhodol v miestnej časti Považskej Bystrice postaviť bytovku. Byty a priľahlé pozemky potreboval predávať čo najskôr. Oslovil nás s týmto projektom. Prečítajte si v prípadovej štúdii ako sme pre developera naštartovali predaj pozemkov a bytov. Developerské projekty na predaj bytov nie sú ničím zvláštnym a stretávame sa s nimi v praxi často. Zhotoviteľ bytovky alebo majiteľ pozemkov chce prostredníctvom webovej stránky predať nové byty, ktoré často ešte nestoja a k dispozícii sú len ich vizualizácie. Prípadne sa obdobným spôsobom predávajú pozemky, pričom inžinierske siete v lokalite prišli len do prvej fázy príprav. Ako v tomto prípade odprezentovať budúcim majiteľom byty či pozemky zaujímavo a hlavne čo najviac realisticky?

Tvorba značky

Hľadanie loga

 

Logo je pri predaji bytov dôležité rovnako, ako pri každej inej podnikateľskej činnosti

 

Poviete si, veď byty predám, stránka skončí, logo bude minimálne na pár mesiacov. Nemáte pravdu. Logo môžete použiť vo všetkých reklamných kanáloch propagujúcich predaj. Odlíšite sa od ostatných developerských projektov v danom meste či mieste. Ak sa rozhodnete po prvej etape predaja vystavať napríklad novú bytovku, alebo projekt rozšíriť, pracujete so zabehnutým logom a nestrácate čas jeho vymýšľaním.

Vizuálne prvky

 

Prírodné tóny a oblé rohy v harmónii s okolitými kopcami

 

Dominantu loga tvoria preto tvary kopírujúce okolitý terén – mierne vŕšky, nad ktorými zapadá slnko. Farby loga inklinujú k prírodným tónom, a v rovnakej farebnosti sa nesie celá stránka. Fotografie na webe sú kolorované do farieb palety loga, pričom oblé hrany sme využili aj v nich. Vizuálna identita stránky je tak celistvá, a okrem toho, že pôsobí profesionálne, cítiť z nej aj harmóniu. Pocit, ktorý by ste pri hľadaní nového bývania pre rodinu chceli určite zažiť, všakže?

Tvorba obsahu

Neukazujeme metre ale splnený sen

 

Budúcim kupcom ukazujeme ako byt môže vyzerať a tým uľahčujeme ich rozhodovanie

 

Ľudia pri kúpe bytu čakajú, premýšľajú, obehnú viacero možností. Aj preto je dôležité mať kvalitného architekta, ktorý vie robiť pútavé vizualizácie a ovláda dispozície všetkých miestností. Ak bytovka nestojí a ja si byt neviem pozrieť naživo, potrebujem predsa jasné grafické podklady referujúce kde bude kuchyňa, čo všetko zmestím do kúpeľne a ako si môžem zariadiť izby na spanie. V prípade FIM-u sme mali šťastie na veľmi ochotného architekta, ktorý nám pripravil požadované podklady.

Texty, ktoré predávajú byty

 

Tento sen sme výstižne opísali, nie len ukázali

 

Len tak vieme budúcim majiteľom presne vykresliť miesto, ktoré sa stane ich domovom. Spolu s architektom sme si prešli byt po byte, garáž po garáži. Rozprávali sme sa o pivniciach, spoločných priestoroch, výhodách nových bytov oproti klasickým bytom v starších bytovkách na sídlisku. Vďaka rozhovoru obe strany prišli na to, čo všetko sa dá o bytoch povedať a ako ich správne odprezentovať. Samozrejmosťou bola naša predpríprava ako na rozhovor, tak na samotný copywriting. Výhodou tejto služby je, že o otázky a nápady sa staráme my, vy len odpovedáte v pohodlí nášho kresla. Ponúkneme vám aj kávu, nebojte sa.

Aplikácia pre predaj bytov a pozemkov

Potrebujeme aplikáciu na predaj bytov

 

Okrem praktických textov sme chceli každý byť ukázať aj na virtuálnej mapke.

 

Cieľom bolo vytvorenie aplikácie pre pozemky a bytovku zvlášť. Návštevník webovej stránky by si vybral podlažie a číslo bytu, následne by si pozrel výmeru, opisy, vizualizácie a cenu. Pri pozemku by mal možnosť vidieť všetky pozemky z vtáčej perspektívy, čo by mu uľahčilo rozhodovanie kde v budúcnosti vlastne stavať. Aplikácia by mala fičať na mobile tak dobre, ako na webe. Fú, to je celkom veľké zadanie, nemyslíte?

Všetky časti projektu zaklapli do seba

 

Klient označil výsledok za úžasný

 

Prehľadná, praktická aplikácia bytov a pozemkov, funguje rovnako dobre na mobile ako na webovej stránke. A treba dodať, že funkčnosť týchto „parád na mieru“ na mobiloch býva často problematická. Schéma celej lokality bola nakreslená podľa technických plánov. Následne rozdelil jednotlivé parcely, na ktoré sa dá kliknúť a pozrieť si bližšie info. Pri bytovke si najprv vyberiete podlažie a následne bytovú jednotku, ktorá vás zaujíma. Aplikácia ukazuje celkový počet bytov daného podlažia, aj počet predaných bytov.

Správa webovej stránky

Chápeme, že naši klienti majú na starosti kooopec iných vecí, a nemajú čas na napĺňanie webu či jeho dodatočnú administráciu. Preto nikdy vytvorením a spustením webu naše služby a spolupráca nekončia. O stránku sa staráme aj dnes, aktualizujeme predané či rezervované byty a vždy sa tešíme spolu s klientom, že ten a ten byt je už rezervovaný/predaný.

Od telefonátu je aplikácia zvyčajne do 5 minút na webe aktualizovaná, i keď samozrejme klient môže stav bytov kedykoľvek zmeniť aj sám v administrácií webovej stránky. Nový návštevník vidí relevantné info a môže si rezervovať či kúpiť iný byt. Náš klient sa sústredí na predaj a my si len ustrážime plnú baterku v telefóne pre jeho ďalší telefonát. Pohoda, jahoda, nové byty v predaji.

Páčila by sa vám takáto spolupráca? Sme na telefóne aj emailoch, tešíme sa na váš kontakt.

Pri hľadaní komplexného riešenia propagácie pre developerský projekt sme oslovili Lemon Lion, s ktorými už dlhšie spolupracujeme. K celému projektu pristúpili profesionálne, s ich prácou a jej výsledkom sme nadmieru spokojní. Pri niekoľkých krátkych sedeniach sme obojstranne doladili všetky detaily a už teraz vieme, že vysledok stojí za to. Vrelo odporúčam túto spoločnosť k podobným projektom.

— Ing. Ferdinand Staňo, konateľ @ FIM Plus

O autorovi

Kristína u nás riadi všetky copywritingové aktivity – či už ide o obsah pre webstránku, katalóg, leták, brožúru, alebo blogové články. Všade tam, kde klient potrebuje pomôcť obsah vymyslieť, upraviť, opraviť alebo prekopať od prvého písmenka až po poslednú bodku mu rada podá pomocnú ruku. Riadi Facebookové stránky, píše pre ne príspevky a venuje sa tiež napĺňaniu webstránok obsahom.