Keďže cieľovou skupinou sú v tomto prípade deti, ktoré tablet a mobil používajú takmer denne, chápali sme, prečo klienta starý web trápi. Hotelové priestory majú za sebou väčšiu rekonštrukciu – vynovené boli vnútorné priestory jedálne, kaviarne, spoločenskej miestnosti aj bazénu. Klient tieto zmeny nemal zachytené ani odkomunikované na webe. A tak nás oslovil.
Klientovi sme navrhli kompletné prerobenie webstránky (v praxi sa môžeme stretnúť aj s pojmom redizajn UI/UX), kde novú, živšiu grafiku doplnili na mieru vytvorené texty a aktuálne fotografie hotela. Fotografovanie sa konalo v našej réžií a jeho cieľom bolo odprezentovať vynovené vnútorné priestory hotela. Obsah a vzhľad celej stránky sme ladili tak, aby zaujal hlavnú cieľovku – deti, ktoré sem chodia na lyžiarske výcviky, táborové pobyty alebo školy v prírode. A čo je najdôležitejšie, sami si tieto pobyty hľadajú, vyberajú, či navrhujú svojim rodičom.
Práve kvôli deťom sme sa rozhodli vytvoriť veselý a svieži vizuál úvodnej stránky. Farebná škála vychádza z tónov žltej, hnedej a krémovej béžovej. Všetky typy pobytov pre deti dostali vypracované grafické hlavičky a vlastnú podstránku s tematickým, vždy farebne odlíšeným pozadím. Takéto spracovanie sledovalo jasný cieľ – vytvoriť pobytom samostatné podstránky, ktoré by v budúcnosti lepšie konvertovali počas spustených reklamných kampaní v Google a na Facebooku.
Hotelové stránky majú pomerne rovnakú štruktúru, no i tak ich obsahu treba venovať čas a vytvoriť ho tak povediac na mieru. Pri písaní textov pre Hotel František sme sa zamerali hlavne na podrobný opis pobytov pre deti – lyžiarske výcviky, plavecké kurzy, školy v prírode a na turisticko-športové využitie voľného času.
Klientovi sme v rámci tvorby obsahu vypracovali podrobné možnosti výletov ako pre detské kolektívy, tak pre rodiny s deťmi. Zamerali sme sa na zimné obdobie, cyklistické a turistické trasy a tiež na pamiatky, múzeá a kultúru okolitého regiónu.
Okrem redizajnu a copywritingu sme sa venovali aj fotografovaniu vynovených priestorov v hoteli a vonkajšieho areálu. Cieľom bolo odfotiť hotel reálne a reprezentatívne zároveň. Keďže sa zariadenie nachádza v čistej prírode Čertova a Javorníkov, aj spôsob spracovania fotografií sme zvolili obdobne – nepoužívali sme výrazné filtre, zvíťazila sviežosť, jemnosť, svetlosť.
Klientovi sme v rámci tvorby obsahu vypracovali podrobné možnosti výletov ako pre detské kolektívy, tak pre rodiny s deťmi. Zamerali sme sa na zimné obdobie, cyklistické a turistické trasy a tiež na pamiatky, múzeá a kultúru okolitého regiónu.