Návody a tipy, Reklama na internete, Webové stránky / 19.12.2017

Ak patríte medzi majiteľov webov, ktorí práve zistili, že AdBlock používateľom zablokoval časť obsahu ich webstránky a znemožnil jej plnohodnotné používanie, čítajte ďalej a dozviete sa 3 rady, ktoré v tejto situácí urobiť. A že to nie je malý problém. AdBlock používa 5 – 14% vašich používateľov. V článku iba v rýchlosti spomeniem čo to AdBlock je, na čo sa používa a ako funguje. Sústredím sa na to, čo môžete robiť, ak ste sa v tejto situácií ocitli. Prečo AdBlock vznikol? Môj osobný názor je ten, že AdBlock vznikol v dôsledku lenivosti a chamtivosti on-line marketérov. Tí v snahe predávať čoraz viac rezignovali na presné...

Návody a tipy, Webové stránky / 13.07.2017

  Google pred nedávnom predstavil svoj nový, vylepšený nástroj na testovanie rýchlosti stránky. Povie vám ako rýchlo sa vaša stránka načítala, koľko ľudí približne vašu stránku kvôli tomu predčasne opúšťa a tiež akú máte pozíciu medzi inými stránkami z vášho odvetvia.     Krok 1.: Choďte na testmysite.withgoogle.com       Krok 2.: Vložte adresu stránky, ktorú chcete testovať. Google následne otestuje čas načítania, preskúma váš kód, skúsi či je stránka responzívna a porovná ju s ostatnými.       Krok 3.: Pozrite si výsledky čas načítania percento návštevníkov, ktoré opustí vašu stránku kvôli dobe načítania     Porovnanie vašej stránky s inými v rovnakom odvetví (napr. obchod, automobily, atď.). Ak ste v červenej oblasti vaša stránka...

Reklama na internete, Webové stránky / 08.11.2016

Po vytvorení novej webstránky možno zistíte, že ju cez Google nenájdete. Problém spočíva v tom, že Google nejaký čas trvá, kým zistí, že váš web existuje. Toto nie je chyba a dá sa to napraviť. V nasledujúcom článku vám povieme ako.     Chápeme, že neviete, čo všetko treba spraviť preto, aby vás Google vo vyhľadávaní zobrazil. Nemusíte si búchať hlavu o stôl, vieme vám s tým pomôcť. Pozrime si príklad zo života:   Čo treba urobiť aby vaše služby / produkty ľudia cez Google našli?   Predstavte si, že predávate alebo vyrábate napr. vzduchové čistenia. Zákazník, ktorý vás pozná, zadá do vyhľadávača názov vašej firmy. Webovú stránku takto...

Responzívny dizajn, Webové stránky / 12.10.2016

Máte web, ktorý funguje už roky? Tu je niekoľko dobrých dôvodov, prečo by ste si mali ihneď skontrolovať, či je váš web responzívny. Spozornite tiež, ak sa rozhodujete pre novú webstránku. Ukážeme vám prečo je vo vašom záujme uistiť sa, či cenová ponuka zahŕňa aj “responzívny” dizajn.   Nie je to tak dávno, čo vaši zákazníci navštevovali internet iba pomocou stolných počítačov alebo notebookov. Tie časy sú už preč. Návštevníci webstránok používajú nové zariadenia ako mobilné telefóny a tablety, ktoré donedávna také rozšírené neboli. Sú šikovnejší ako kedysi a vyžadujú aj vyššiu úroveň kvality webov. Napríklad pohodlie s akým sa na internetovej stránke...