Článok sa zaoberá mýtom, že návštevníci na webových stránkach nečítajú obsah, a skúma dôležitosť kvalitného obsahu z hľadiska budovania značky, použiteľnosti a optimalizácie pre vyhľadávače....
Článok sa zaoberá mýtom, že návštevníci na webových stránkach nečítajú obsah, a skúma dôležitosť kvalitného obsahu z hľadiska budovania značky, použiteľnosti a optimalizácie pre vyhľadávače....
Prečítajte si tento dôležitý článok a získajte prehľad o kľúčových úskaliach, ktoré prináša vytvorenie webstránky zadarmo. Objavte, ako komplexné doplnkové služby od spoločnosti Webicek.sk môžu zvýšiť efektívnosť, dôveryhodnosť a online prítomnosť vašej značky. Zistite, prečo je investícia do kvalitnej webstránky kritická pre úspech vašej firmy a ako správny výber dodávateľa môže dlhodobo posilniť váš podnik. Tento článok vám poskytne všetky potrebné informácie a nástroje pre správne rozhodnutia v digitálnom svete. Nechajte si poradiť, ako transformovať vašu webstránku na silný nástroj pre váš biznis....
HTTPS je zabezpečený hypertextový prenosový protokol. Bol vyvinutý pre poskytovanie bezpečnej komunikácie, ktorá nie je tak ľahko odsledovateľná. Spojenie medzi webom a vašim návštevníkom zabezpečí, že nikto neodchytí citlivé informácie....
Do našeho interného tímu v Púchove hľadáme WordPress developerku/-ra alebo webdizajnérku/-ra, nástup možný ihneď. Práca na plný úväzok, na dohodu (brigády). Mzdové podmienky (brutto) 1000 – 2500 EUR/mesiac. V našej agentúre môžeš denne uplatňovať svoje schopnosti pri práci na grafických projektoch pre našich klientov. Pri záujme o účasť vo výberovom konaní je nutné uviesť váše meno, email aj telefón. Skontrolujte si, či ich máte v profile uvedené. Fotografia je vhodná, nie je podmienkou....
Často sa nám stáva, že klienti, ktorých služby sa míňajú pravidelne ako rožky, zabudnú na potrebu spraviť si webovú stránku. ...
Na otázku z nadpisu vám odpoviem v tomto článku, pretože okrem webu alebo Facebook stránky potrebujete aj zopár ďalších vecí, ktoré vám v podnikaní pomôžu. Čítajte ďalej....
Ochráňte prenos citlivých dát a osobných údajov medzi vašou web stránkou a jej návštevníkmi. Internetové prehliadače a tiež Google vyhľadávač v súčasnosti aktívne bojujú proti nezabezpečeným webom. Čoraz viac pribúdajú rôzne výstrahy, varovné hlásenia a penalizácie pre weby bez šifrovania. Je teda možné predpokladať, že čoskoro budú všetky nešifrované weby označené ako nebezpečné a zákazníci pôjdu radšej na web konkurencie, ktorý už šifrovanie má, ako na ten váš. 4 dôvody, prečo prejsť na šifrovaný prenos dát: 1. Bezpečnosť V prípade, že pripojenie návštevníka na webovú stránku nie je šifrované, môže prípadný útočník vidieť a upraviť všetky údaje, ktoré putujú po sieti medzi týmto návštevníkom a web stránkou. Môže tak získať...
V prípade, že sa rozhodnete obsah pre webovú stránku napísať sami, tu je niekoľko rád na čo by ste sa mali sústrediť, na čo by ste si mali dať pozor a čo by ste nemali zanedbať. Sú to praktické rady, ktoré radím všetkým našim klientom. Ako si napísať obsah pre web v krátkosti: Popíšte úplne všetko čo robíte, aj zjavné veci, ktoré robia všetci. Nepíšte v odrážkach, tvorte celé vety. Píšte o tom, pod čím chcete, aby vás zákazníci hľadali. Reagujte aj na aktuálne témy. Spravte bohatý obsah. Používajte fotografie a tvorte videá. Ponúknite akciu, ktorú chcete, aby návštevníci po dokončení...
Ak necháte iba na zákazníkoch samotných aby vám nechávali odporúčania, pravdepodobne nezískate žiadne. Odporúčania si treba aktívne pýtať v každom štádiu projektu. Zbierajte radšej príbehy ako odporúčania. Pestujte ich ako jablone v sade. Nikdy neviete ktorá spolupráca sa pretaví do fanúšika vašej značky a do fantastického príbehu—prípadovej štúdie, ktorú budete môcť používať znova a znova a inšpirovať ňou zákazníkov. Takých, ktorí majú privilégium, že ku vám idú druhí, už po niekom inom. Treba na ne upozorniť na začiatku, pripomenúť v strede a mať systém ako ich nezabudnúť vypýtať po úspešnom dokončení spolupráce. Stratégiu, o ktorej sa dočítate v tomto článku...
Ak patríte medzi majiteľov webov, ktorí práve zistili, že AdBlock používateľom zablokoval časť obsahu ich webstránky a znemožnil jej plnohodnotné používanie, čítajte ďalej a dozviete sa 3 rady, ktoré v tejto situácí urobiť. A že to nie je malý problém. AdBlock používa 5 – 14% vašich používateľov. V článku iba v rýchlosti spomeniem čo to AdBlock je, na čo sa používa a ako funguje. Sústredím sa na to, čo môžete robiť, ak ste sa v tejto situácií ocitli. Prečo AdBlock vznikol? Môj osobný názor je ten, že AdBlock vznikol v dôsledku lenivosti a chamtivosti on-line marketérov. Tí v snahe predávať čoraz viac rezignovali na presné...