[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern" z_index=""][vc_column][vc_column_text]Mnohí zákazníci pri tvorbe nového či prerábaní starého webu zabúdajú na obsah. Chcú prerobiť logo, grafiku, chcú mať na stránke veľa moderných...

Každý z nás z času na čas potrebuje niečo kúpiť. Je normálne, že si dá urobiť niekoľko cenových ponúk a hľadá toho najvýhodnejšieho dodávateľa. V tomto článku vám dám niekoľko praktických rád ako získať čo najviac kvalitných cenových ponúk na výrobu webovej stránky a ako si z nich vybrať tú najvýhodnejšiu.

Niekedy sa stáva, že je naša kalkulácia na výrobu webu odmietnutá s tým, že web spraví zákazníkovi kamarát, syn, synovec alebo nejaký študent či zamestnanec lacnejšie, alebo dokonca zadarmo. Vo väčšine prípadov sa zákazníci po čase vrátia k nám. Toto sú najčastejšie problémy, s ktorými zákazníci prídu naspäť, keď si dajú robiť webstránku študentovi:
Prihláste sa na odber noviniek z blogu