Návody a tipy, Webové stránky / 13.07.2018

Ochráňte prenos citlivých dát a osobných údajov medzi vašou web stránkou a jej návštevníkmi. Internetové prehliadače a tiež Google vyhľadávač v súčasnosti aktívne bojujú proti nezabezpečeným webom. Čoraz viac pribúdajú rôzne výstrahy, varovné hlásenia a penalizácie pre weby bez šifrovania. Je teda možné predpokladať, že čoskoro budú všetky nešifrované weby označené ako nebezpečné a zákazníci pôjdu radšej na web konkurencie, ktorý už šifrovanie má, ako na ten váš.   4 dôvody, prečo prejsť na šifrovaný prenos dát:   1. Bezpečnosť V prípade, že pripojenie návštevníka na webovú stránku nie je šifrované, môže prípadný útočník vidieť a upraviť všetky údaje, ktoré putujú po sieti medzi týmto návštevníkom a web stránkou. Môže tak získať...

Návody a tipy, Webové stránky / 30.04.2018

V prípade, že sa rozhodnete obsah pre webovú stránku napísať sami, tu je niekoľko rád na čo by ste sa mali sústrediť, na čo by ste si mali dať pozor a čo by ste nemali zanedbať. Sú to praktické rady, ktoré radím všetkým našim klientom. Ako si napísať obsah pre web v krátkosti: Popíšte úplne všetko čo robíte, aj zjavné veci, ktoré robia všetci. Nepíšte v odrážkach, tvorte celé vety. Píšte o tom, pod čím chcete, aby vás zákazníci hľadali. Reagujte aj na aktuálne témy. Spravte bohatý obsah. Používajte fotografie a tvorte videá. Ponúknite akciu, ktorú chcete, aby návštevníci po dokončení...

Návody a tipy, Reklama na internete, Webové stránky / 19.12.2017

Ak patríte medzi majiteľov webov, ktorí práve zistili, že AdBlock používateľom zablokoval časť obsahu ich webstránky a znemožnil jej plnohodnotné používanie, čítajte ďalej a dozviete sa 3 rady, ktoré v tejto situácí urobiť. A že to nie je malý problém. AdBlock používa 5 – 14% vašich používateľov. V článku iba v rýchlosti spomeniem čo to AdBlock je, na čo sa používa a ako funguje. Sústredím sa na to, čo môžete robiť, ak ste sa v tejto situácií ocitli. Prečo AdBlock vznikol? Môj osobný názor je ten, že AdBlock vznikol v dôsledku lenivosti a chamtivosti on-line marketérov. Tí v snahe predávať čoraz viac rezignovali na presné...

Návody a tipy, Webové stránky / 13.07.2017

  Google pred nedávnom predstavil svoj nový, vylepšený nástroj na testovanie rýchlosti stránky. Povie vám ako rýchlo sa vaša stránka načítala, koľko ľudí približne vašu stránku kvôli tomu predčasne opúšťa a tiež akú máte pozíciu medzi inými stránkami z vášho odvetvia.     Krok 1.: Choďte na testmysite.withgoogle.com       Krok 2.: Vložte adresu stránky, ktorú chcete testovať. Google následne otestuje čas načítania, preskúma váš kód, skúsi či je stránka responzívna a porovná ju s ostatnými.       Krok 3.: Pozrite si výsledky čas načítania percento návštevníkov, ktoré opustí vašu stránku kvôli dobe načítania     Porovnanie vašej stránky s inými v rovnakom odvetví (napr. obchod, automobily, atď.). Ak ste v červenej oblasti vaša stránka...

Reklama na internete, Webové stránky / 08.11.2016

Po vytvorení novej webstránky možno zistíte, že ju cez Google nenájdete. Problém spočíva v tom, že Google nejaký čas trvá, kým zistí, že váš web existuje. Toto nie je chyba a dá sa to napraviť. V nasledujúcom článku vám povieme ako.     Chápeme, že neviete, čo všetko treba spraviť preto, aby vás Google vo vyhľadávaní zobrazil. Nemusíte si búchať hlavu o stôl, vieme vám s tým pomôcť. Pozrime si príklad zo života:   Čo treba urobiť aby vaše služby / produkty ľudia cez Google našli?   Predstavte si, že predávate alebo vyrábate napr. vzduchové čistenia. Zákazník, ktorý vás pozná, zadá do vyhľadávača názov vašej firmy. Webovú stránku takto...

Responzívny dizajn, Webové stránky / 12.10.2016

Máte web, ktorý funguje už roky? Tu je niekoľko dobrých dôvodov, prečo by ste si mali ihneď skontrolovať, či je váš web responzívny. Spozornite tiež, ak sa rozhodujete pre novú webstránku. Ukážeme vám prečo je vo vašom záujme uistiť sa, či cenová ponuka zahŕňa aj “responzívny” dizajn.   Nie je to tak dávno, čo vaši zákazníci navštevovali internet iba pomocou stolných počítačov alebo notebookov. Tie časy sú už preč. Návštevníci webstránok používajú nové zariadenia ako mobilné telefóny a tablety, ktoré donedávna také rozšírené neboli. Sú šikovnejší ako kedysi a vyžadujú aj vyššiu úroveň kvality webov. Napríklad pohodlie s akým sa na internetovej stránke...

Prihláste sa na odber noviniek z blogu