Outdoor reklama / 16.04.2018

Predtým, než si vyčleníte čas (a teda prostriedky) na prenájom billboardu (alebo inej reklamnej plochy), predtým než by bolo na mieste rozprávať sa o tom, ako by mal správny billboard vyzerať—poďme sa spolu zamyslieť nad tým, či vlastne billboard potrebujete.    Oplatí sa billboard finančne? Pre niekoho áno, pre iného nie.   Vytvoril som ukážkový príklad pre prenájom reklamnej plochy na billboarde, je ho však možné zovšeobecniť aj pre iné platené reklamné plochy.  Uvažujme teda spolu. Povedzme, že vlastníte realitnú kanceláriu. Rozhodnete sa prenajať si billboard pri frekventovanej ceste pri Žiline na 1 rok.  Jedná sa o masové publikom, motoristi všetkých vekových kategórii. Zamyslime sa najskôr,...

Branding, Outdoor reklama / 16.05.2016

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Ak by som mal ukázať prstom na najväčší problém, ktorý neskúsení grafici robia v reklame, bola by to neschopnosť zabrániť zákazníkom "prepchať" reklamnú plochu množstvom informácií. Platí to pre tlač aj pre grafiku na internete. Príčinou problému je strach, že ak na billboarde alebo webstránke nebude rozpísaná každá jedna ponuka, služba či akcia, objednávateľ reklamy príde o potencionálneho zákazníka.   Pred tým ako objednáte billboardovú plochu, zamyslite sa či je billboard pre vás vhodný: Je pre mňa billboard najvhodnejšia forma oslovenia zákazníkov?   Zlá grafika sa dá opísať nasledovne: Billboard je plný malých textov v rôznych farbách, plný nekvalitných fotiek natlačených od strany po stranu reklamnej plochy. Zle vytvorená grafika...

Prihláste sa na odber noviniek z blogu