Branding, E-maily / 08.03.2017

Často komunikujem s klientmi emailom, preto vidím veľa emailových podpisov. Nie každý dosahuje úroveň, akú by si moderná firma zaslúžila. Niektoré sú výrazne zlé. Je to ako keď na vás niekto zanechá veľmi negatívny prvý dojem pri prvom osobnom kontakte. Neprídete na obchodné stretnutie v tričku od oleja, všakže? Tak isto by ste nemali zanedbať váš emailový podpis. Emailový podpis je rovnako dôležitý ako iné časti vašej značky. Slúži na rýchlu orientáciu klienta o tom kto ste, akú firmu zastupujete, aké je vaše postavenie, vaše telefónne číslo, prípadne ako vyzeráte. Taktiež pomáha identifikovať, s kým ste komunikovali aj po dlhšom čase....

Branding, Outdoor reklama / 16.05.2016

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Ak by som mal ukázať prstom na najväčší problém, ktorý neskúsení grafici robia v reklame, bola by to neschopnosť zabrániť zákazníkom "prepchať" reklamnú plochu množstvom informácií. Platí to pre tlač aj pre grafiku na internete. Príčinou problému je strach, že ak na billboarde alebo webstránke nebude rozpísaná každá jedna ponuka, služba či akcia, objednávateľ reklamy príde o potencionálneho zákazníka.   Pred tým ako objednáte billboardovú plochu, zamyslite sa či je billboard pre vás vhodný: Je pre mňa billboard najvhodnejšia forma oslovenia zákazníkov?   Zlá grafika sa dá opísať nasledovne: Billboard je plný malých textov v rôznych farbách, plný nekvalitných fotiek natlačených od strany po stranu reklamnej plochy. Zle vytvorená grafika...

Prihláste sa na odber noviniek z blogu