Návody a tipy, Webové stránky / 13.07.2018

Ochráňte prenos citlivých dát a osobných údajov medzi vašou web stránkou a jej návštevníkmi. Internetové prehliadače a tiež Google vyhľadávač v súčasnosti aktívne bojujú proti nezabezpečeným webom. Čoraz viac pribúdajú rôzne výstrahy, varovné hlásenia a penalizácie pre weby bez šifrovania. Je teda možné predpokladať, že čoskoro budú všetky nešifrované weby označené ako nebezpečné a zákazníci pôjdu radšej na web konkurencie, ktorý už šifrovanie má, ako na ten váš.   4 dôvody, prečo prejsť na šifrovaný prenos dát:   1. Bezpečnosť V prípade, že pripojenie návštevníka na webovú stránku nie je šifrované, môže prípadný útočník vidieť a upraviť všetky údaje, ktoré putujú po sieti medzi týmto návštevníkom a web stránkou. Môže tak získať...

Odporúčania klientov / 27.06.2018

Vo videu sa dozviete, v skratke, čo všetko je výsledkom našej 10-ročnej spolupráce. Tiež budete počuť aké výzvy boli pred nami pri poslednom redizajne vzhľadu i obsahu webovej stránky. Majiteľka Erika Linderová rozpráva o tom ako s nami prebieha spolupráca a čo sa jej na nej páči najviac. Načrtáva tiež aké sú výhody reklamnej agentúry s väčším tímom ľudí, pre firmu, ktorá na trhu pôsobí už tak dlho ako Svadobné Centrum Valentíny....

Návody a tipy, Webové stránky / 30.04.2018

V prípade, že sa rozhodnete obsah pre webovú stránku napísať sami, tu je niekoľko rád na čo by ste sa mali sústrediť, na čo by ste si mali dať pozor a čo by ste nemali zanedbať. Sú to praktické rady, ktoré radím všetkým našim klientom. Ako si napísať obsah pre web v krátkosti: Popíšte úplne všetko čo robíte, aj zjavné veci, ktoré robia všetci. Nepíšte v odrážkach, tvorte celé vety. Píšte o tom, pod čím chcete, aby vás zákazníci hľadali. Reagujte aj na aktuálne témy. Spravte bohatý obsah. Používajte fotografie a tvorte videá. Ponúknite akciu, ktorú chcete, aby návštevníci po dokončení...

Outdoor reklama / 16.04.2018

Predtým, než si vyčleníte čas (a teda prostriedky) na prenájom billboardu (alebo inej reklamnej plochy), predtým než by bolo na mieste rozprávať sa o tom, ako by mal správny billboard vyzerať—poďme sa spolu zamyslieť nad tým, či vlastne billboard potrebujete.    Oplatí sa billboard finančne? Pre niekoho áno, pre iného nie.   Vytvoril som ukážkový príklad pre prenájom reklamnej plochy na billboarde, je ho však možné zovšeobecniť aj pre iné platené reklamné plochy.  Uvažujme teda spolu. Povedzme, že vlastníte realitnú kanceláriu. Rozhodnete sa prenajať si billboard pri frekventovanej ceste pri Žiline na 1 rok.  Jedná sa o masové publikom, motoristi všetkých vekových kategórii. Zamyslime sa najskôr,...

E-maily, Návody a tipy / 11.04.2018

Návod bol otestovaný pre verziu desktopovej aplikácie Apple Mail 11.3 (3445.6.18) na OS X 10.13.4. Postup pri aplikácií Mail na iPhone alebo iPad je odlišný. Ak nemáte čas čítať, celý návod je prístupný v tomto (ENG) videu [vc_video link='https://youtu.be/eSa9hKxcGh4']   Otvorte aplikáciu Mail V aplikácií Mail choďte do Preferences > Signatures Vytvorte si pre emailovú schránku ľubovoľný podpis stlačením tlačidla +. Aplikácia ho nazve "Signature #1" Zatvorte aplikáciu Mail Otvorte Terminál a príkazom zobrazte skryté súbory. Tento krok, nezabudnite v poslednom kroku vrátiť do pôvodnej podoby. defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles YES Reštartujte Finder: killall Finder Otvorte plikáciu Finder a choďte do svojho osobného priečinka,...

Prihláste sa na odber noviniek z blogu