E-maily, Návody a tipy / 13.06.2017

  Rozhodli sme sa vrátiť niečo komunite a dať zdrojový kód nášho emailového podpisu zadarmo na stiahnutie.   POSTUP INŠTALÁCIE: Vymeňte texty a údaje za svoje vlastné Vymeňte obrázky za svoje vlastné. Všetky obrázky vrátane ikoniek musia byť nahrané a linkované z internetu, inak nebudú fungovať. Skopírujte HTML alebo nastavte emailový podpis linkom na index-variant-x.html z vášho počítača (alebo internetu).   [button size='medium' style='' text='Stiahnite si .zip' icon='' icon_color='' link='https://www.lemonlion.sk/wp-content/uploads/2017/06/signature-www.zip' target='_blank' color='' hover_color='white' border_color='' hover_border_color='' background_color='' hover_background_color='' font_style='' font_weight='' text_align='' margin=''] Alternatívny link   [message type='normal' icon='' icon_color='' icon_size='fa-lg' icon_background_color='' custom_icon='' background_color='#ffffff' border_color='#000000' close_button_color='#000000'] Ak si profesionálny e-mailový podpis neviete vytvoriť sám, môžete si ho dať vytvoriť tu: [button size='medium'...

Branding, E-maily / 08.03.2017

Často komunikujem s klientmi emailom, preto vidím veľa emailových podpisov. Nie každý dosahuje úroveň, akú by si moderná firma zaslúžila. Niektoré sú výrazne zlé. Je to ako keď na vás niekto zanechá veľmi negatívny prvý dojem pri prvom osobnom kontakte. Neprídete na obchodné stretnutie v tričku od oleja, všakže? Tak isto by ste nemali zanedbať váš emailový podpis. Emailový podpis je rovnako dôležitý ako iné časti vašej značky. Slúži na rýchlu orientáciu klienta o tom kto ste, akú firmu zastupujete, aké je vaše postavenie, vaše telefónne číslo, prípadne ako vyzeráte. Taktiež pomáha identifikovať, s kým ste komunikovali aj po dlhšom čase....

Reklama na internete, Webové stránky / 08.11.2016

Po vytvorení novej webstránky možno zistíte, že ju cez Google nenájdete. Problém spočíva v tom, že Google nejaký čas trvá, kým zistí, že váš web existuje. Toto nie je chyba a dá sa to napraviť. V nasledujúcom článku vám povieme ako.     Chápeme, že neviete, čo všetko treba spraviť preto, aby vás Google vo vyhľadávaní zobrazil. Nemusíte si búchať hlavu o stôl, vieme vám s tým pomôcť. Pozrime si príklad zo života:   Čo treba urobiť aby vaše služby / produkty ľudia cez Google našli?   Predstavte si, že predávate alebo vyrábate napr. vzduchové čistenia. Zákazník, ktorý vás pozná, zadá do vyhľadávača názov vašej firmy. Webovú stránku takto...

Responzívny dizajn, Webové stránky / 12.10.2016

Máte web, ktorý funguje už roky? Tu je niekoľko dobrých dôvodov, prečo by ste si mali ihneď skontrolovať, či je váš web responzívny. Spozornite tiež, ak sa rozhodujete pre novú webstránku. Ukážeme vám prečo je vo vašom záujme uistiť sa, či cenová ponuka zahŕňa aj “responzívny” dizajn.   Nie je to tak dávno, čo vaši zákazníci navštevovali internet iba pomocou stolných počítačov alebo notebookov. Tie časy sú už preč. Návštevníci webstránok používajú nové zariadenia ako mobilné telefóny a tablety, ktoré donedávna také rozšírené neboli. Sú šikovnejší ako kedysi a vyžadujú aj vyššiu úroveň kvality webov. Napríklad pohodlie s akým sa na internetovej stránke...

Branding, Outdoor reklama / 16.05.2016

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Ak by som mal ukázať prstom na najväčší problém, ktorý neskúsení grafici robia v reklame, bola by to neschopnosť zabrániť zákazníkom "prepchať" reklamnú plochu množstvom informácií. Platí to pre tlač aj pre grafiku na internete. Príčinou problému je strach, že ak na billboarde alebo webstránke nebude rozpísaná každá jedna ponuka, služba či akcia, objednávateľ reklamy príde o potencionálneho zákazníka.   Pred tým ako objednáte billboardovú plochu, zamyslite sa či je billboard pre vás vhodný: Je pre mňa billboard najvhodnejšia forma oslovenia zákazníkov?   Zlá grafika sa dá opísať nasledovne: Billboard je plný malých textov v rôznych farbách, plný nekvalitných fotiek natlačených od strany po stranu reklamnej plochy. Zle vytvorená grafika...

Vernostný sytém / 05.08.2015

Pozrite sa do peňaženky a zrátajte si, koľko vernostných kartičiek v nej nájdete. Pozrite sa do peňaženky ešte raz a zamyslite sa nad tým, ktorá vernostná kartička vám priniesla najviac zliav alebo výhodných ponúk. Možno to bude len jedna a vy sa rozhodnete ostatné kartičky vyhodiť, alebo ich prestanete používať. Čo keď práve váš vernostný systém pre zákazníka funguje rovnako - je len zbytočnou kartičkou v peňaženke, z ktorej nemá úžitok ani jedna strana ...

Responzívny dizajn / 26.06.2015

K niektorým z vás sa už dostala správa, že od 21. apríla zmenil Google svoj systém zoraďovania výsledkov pre mobilné zariadenia. Áno, táto informácia je pravdivá, ale týka sa len mobilných zariadení - čiže mobilov a tabletov. Netýka sa desktopových zariadení, teda počítačov alebo notebookov. Ako sa zmena Googlu prejaví? Vyhľadávač Google bude v mobilných zariadeniach zvýhodňovať tie stránky, ktoré majú web optimalizovaný pre mobilné zariadenia. V praxi to bude vyzerať nasledovne: keď ľudia zadajú hľadaný výraz do Google cez mobilné zariadenie a výraz sa bude nachádzať na viacerých webových stránkach, Google posunie dopredu tie weby, ktoré majú obsah prispôsobený pre mobil....

Prihláste sa na odber noviniek z blogu