Miniséria rád od nášho Slava: Najčastejšie chyby, ktoré bránia vašej reklame v Google zarábať viac

Najčastejšie chyby ktoré ludia robia v Google kampani

Poukázať na chyby je to najľahšie čo sa dá spraviť – či už v živote alebo v práci. Upozornenie na chybu však nemusí posunúť človeka vpred alebo tam, kde by to potreboval. Ku každej chybe je potrebné nájsť riešenie či opravu. Aj pri inzerovaní v Google Ads sa dá opravou chýb naučiť veľa a dopracovať sa k takej kampani, ktorá bude prinášať objednávky, telefonáty aj nových zákazníkov.

Rady zadarmo dostanete v 9 článkoch

Pripravili sme pre vás minisériu rád, v ktorej by sme vám chceli opísať najčastejšie chyby v Google reklame, ktoré bránia tomu, aby ste zarábali dosť, alebo viac. Ak si reklamu v Google spravujete sami, inšpirujte sa nasledujúcimi článkami. Ak nie ste spokojní s výsledkami kampane, ktorú pre vás spravuje známy/firma/agentúra, zamyslite sa nad tým, či niektoré problémy nenastali aj v dôsledku vašich naliehaní či očakávaní.

Jednotlivé rady a príklady nám poskytol náš kolega Slavo Hošták, ktorý sa v Lemon Lion venuje Google reklame od roku 2011. A musíme uznať, že vek na ňom vidieť nie je, ale skúsenosti, tie veru áno 😊. V prípade, že vám budú články sympatické a premýšľate nad Google kampaňou, stále máme voľné kapacity pre nových zákazníkov a budeme radi, ak si pre správu kampane vyberiete práve nás.

Programátor Slavomír Hošták

A tu je zoznam všetkých Slavových rád. Veríme, že vám každá jedna dá cenné informácie.

 

 

Čoskoro nahodíme aj:

 

  • Tretia Slavova rada: Pocity alebo čísla? Čím sa riadiť v Google reklame?
  • Štvrtá Slavova rada: Ako vybrať sortiment, ktorý v reklame podporím viac?
  • Piata Slavova rada: Počuli ste o nevhodných kľúčových slovách? Čo s nimi?
  • Šiesta Slavova rada: Dobrý výsledok potrebuje aj dostatočný rozpočet
  • Siedma Slavova rada: Zmierte sa stým, že vaše reklamy uvidí aj konkurencia
  • Ôsma Slavova rada: Čo očakávať a čo naopak neočakávať od Google reklamy?
  • Deviata Slavova rada: V Google nemusíte byť prví, aby ste zarobili

 

Podobné články / Similar posts

 

 

O autorovi

Kristína u nás riadi všetky copywritingové aktivity – či už ide o obsah pre webstránku, katalóg, leták, brožúru, alebo blogové články. Všade tam, kde klient potrebuje pomôcť obsah vymyslieť, upraviť, opraviť alebo prekopať od prvého písmenka až po poslednú bodku mu rada podá pomocnú ruku. Riadi Facebookové stránky, píše pre ne príspevky a venuje sa tiež napĺňaniu webstránok obsahom.

Slavo je odborník na internetový marketing a zároveň náš hlavný programátor. Z jeho klávesnice vzišiel aj náš vlastný administratívny systém pre webstránky lioWEB. Slavo má cit pre dobré a efektívne nastavenie vašich Google Ads kampaní, vlastní certifikát Google Partner. Pomôže vám aj s nastavením kampane na Facebooku a s marketingom všeobecne.



Prihláste sa na odber noviniek z blogu