Návody a tipy, Webové stránky / 13.07.2017

  Google pred nedávnom predstavil svoj nový, vylepšený nástroj na testovanie rýchlosti stránky. Povie vám ako rýchlo sa vaša stránka načítala, koľko ľudí približne vašu stránku kvôli tomu predčasne opúšťa a tiež akú máte pozíciu medzi inými stránkami z vášho odvetvia.     Krok 1.: Choďte na testmysite.withgoogle.com       Krok 2.: Vložte adresu stránky, ktorú chcete testovať. Google následne otestuje čas načítania, preskúma váš kód, skúsi či je stránka responzívna a porovná ju s ostatnými.       Krok 3.: Pozrite si výsledky čas načítania percento návštevníkov, ktoré opustí vašu stránku kvôli dobe načítania     Porovnanie vašej stránky s inými v rovnakom odvetví (napr. obchod, automobily, atď.). Ak ste v červenej oblasti vaša stránka...

Branding, E-maily / 08.03.2017

Často komunikujem s klientmi emailom, preto vidím veľa emailových podpisov. Nie každý dosahuje úroveň, akú by si moderná firma zaslúžila. Niektoré sú výrazne zlé. Je to ako keď na vás niekto zanechá veľmi negatívny prvý dojem pri prvom osobnom kontakte. Neprídete na obchodné stretnutie v tričku od oleja, všakže? Tak isto by ste nemali zanedbať váš emailový podpis. Emailový podpis je rovnako dôležitý ako iné časti vašej značky. Slúži na rýchlu orientáciu klienta o tom kto ste, akú firmu zastupujete, aké je vaše postavenie, vaše telefónne číslo, prípadne ako vyzeráte. Taktiež pomáha identifikovať, s kým ste komunikovali aj po dlhšom čase....

Reklama na internete, Webové stránky / 26.06.2015

Niekedy sa stáva, že je naša kalkulácia na výrobu webu odmietnutá s tým, že web spraví zákazníkovi kamarát, syn, synovec alebo nejaký študent či zamestnanec lacnejšie, alebo dokonca zadarmo. Vo väčšine prípadov sa zákazníci po čase vrátia k nám. Toto sú najčastejšie problémy, s ktorými zákazníci prídu naspäť, keď si dajú robiť webstránku študentovi: